17 Mart 2009 Salı

bekir coskun/ yılmaz özdil yazıları hürriyet

Bekir COŞKUN Beni kovarlar mı?..
BENİ kovacaklar mı, kovmayacaklar mı?..Başbakan "Bunu kovun" der mi?.. Derse kovulur muyum, kovulmaz mıyım?..O yürekli dört kadının programında Çiğdem Anad, Ertuğrul Özkök’e "İktidar diyet isterse Bekir Coşkun’u kovar mısınız?" diye sorunca tartışma sürüyor, yazılar yazılıyor, herkes fikrini söylüyor, okurlarım durmadan görüş bildiriyor..."Seni kovmazlar" diyen de var, "Seni kovacaklar" diyen de.Herkes tartışıyor, ben hariç...Avukatların kavgası bitince, hakkında karar verilecek sanık gibi şaşkın öyle bakıyorum. Bakıyorum; ben ne olacağım?..*En son; Başbakan’ın sözcüsü iken şimdi Radikal’de köşe yazarı olan Akif Beki yazdı. Belki de hálá kendini sözcü görüp her "Akif de ki..." denildiğinde açıklama yapma alışkanlığındandır. Akif Deki’nin yazısı iki bölüm. Birinci bölümde gruba uygulanan vergi cezasından söz edip "Yanlış hesap varsa Bağdat’tan döner" diyor, bu iyi...Sonra sıra geliyor bana ve diyor ki:"Yazılana-çizilene cevap vermekse mesele (başbakan) asla vazgeçmez... Dişe diş, söze söz diyenlerdendir. (...) Hele bir de milletse hakkı gasp edilen, milletse hakarete maruz kalan. (...) Diyet falan istemez... Sadece iftiraya-hakarete izin vermeyin der. (...) Hadi sayın Başbakan’a reva gördünüz, çoluk çocuğuna karışmayın....."*Yani ben millete hakaret ettiğim içinmiş tüm bunlar...Başbakan diyet falan istemezmiş ama; "dişe diş"miş...Ve nihai uyarı:"Çoluk çocuğuna karışmayın"mış...*Birincisi; ben millete hakaret etmedim, etmem de... O benim milletim... Sadece milletin aldanmasına-aldatılmasına katlanamam...İkincisi; Akif Beki’nin yazısında dahi milletin hakkını gasp etmemden söz edip, peşinden "çoluk çocuğuna karışmayın" ne demek?..Hani sorun milletin hakkıydı?..Yani milletin gözünün içine baka baka "çoluk çocuğa" alınan medya grupları, gemicikler, mücevheratçılar vs. milletin hakkını gasp olmuyor, bizim yazmamız gasp oluyor!..*Üç; yine de sorun bensem... "Dişe diş" sıra bana gelmişse...Ben de gidip duvarlara yazarım yazılarımı...
----------------------------
Yılmaz ÖZDİL *hürriyet
Hafta içi mitinge gidenler sigortalı yapılsın, asgari ücret bağlansın...Başbakan salı miting yapıyor.Dolu.Baykal çarşamba miting yapıyor.Dolu.Bahçeli perşembe miting yapıyor.Dolu.*İstatistik enstitüsünün zahmet edip işsiz sayısı açıklamasına gerek yok aslında... Meydanlar işsizliğin kanıtı.*Bakın dün pazartesiydi.İlk iş günü.Mesai saati içinde üç şehirde miting vardı!*"İşsizlik patladı" denilen Fransa’da mesela... Sarkozy, pazartesi günü mesai saati içinde Lyon’da miting yapsa, üç beş hapçıdan başka konuşacak adam bulabilir mi? Almanya’da mesai saati içinde sokağa çıkma yasağı var zannedersin!*Demirel’in en güçlü olduğu dönemi hatırlayın... Ecevit’in yıkıp geçtiği günleri... Hafta içinde miting var mıydı?*Cumhuriyet tarihinin en kalabalık mitingi, kanlı 1 Mayıs... Hangi gündü? Pazar... Çünkü, öldük bittik denilen 1977’de bile insanların iyi kötü işi vardı... O sene 1 Mayıs farz edelim çarşambaya denk gelseydi, kaç kişi işinden izin alıp gelebilirdi?*Şimdi çık Taksim’e...Her gün miting!*Veya... Dükkánı kapatıp cuma namazına gidenlerin sayısındaki artış, ahalinin dünyevi maddiyattan uzaklaşması mıdır, yoksa zaten siftah yapamadığı için bari gidip Allah’a yakarma çabası mıdır?*Kalabalıksa maharet...Zuhuratbaba, sanırsın başbakan.*Nimet Abla...Rahmi Koç.*Özetle.İşçisin sen işçi kal derdik. Kızarlardı.Sen bilirsin birader...Büyük düşün, işsiz kal.

Atatürk’ün ABD’lilere hitap ettiği bir görüntüsü

İşte Ata'nın ABD'ye hitabıÇankaya Köşkü, şimdi de Atatürk’ün ABD’lilere hitap ettiği bir görüntüsünü yayınladı. Şimdiye kadar ender yayınlanan 2 dakika 19 saniyelik görsel doküman, Atatürk’ün, ABD’in ilk Türkiye Büyükelçisi Joseph C. Grew’i kabulünü içeriyor. Atatürk, ABD Büyükelçisi’nin de yanında hazır bulunduğu görüntüde, ABD halkına hitap ediyor. Atatürk, 1925 yılında çekilen bu görüntüsünde, ABD’lilere "Muhterem Amerikalılar" diye hitap ediyor ve "Amerika milletinin Türk milletiyle beraber olduğundan şüphem yoktur" diyor.

PENGUEN KAPAK



BURADA YER ALAN YATIRIM BİLGİ, YORUM VE TAVSİYELERİ YATIRIM DANIŞMANLIĞI KAPSAMINDA DEĞİLDİR. YATIRIM DANIŞMANLIĞI HİZMETİ; ARACI KURUMLAR, PORTFÖY YÖNETİM ŞİRKETLERİ, MEVDUAT KABUL ETMEYEN BANKALAR İLE MÜŞTERİ ARASINDA İMZALANACAK YATIRIM DANIŞMANLIĞI SÖZLEŞMESİ ÇERÇEVESİNDE SUNULMAKTADIR. BURADA YER ALAN YORUM VE TAVSİYELER, YORUM VE TAVSİYEDE BULUNANLARIN KİŞİSEL GÖRÜŞLERİNE DAYANMAKTADIR. BU GÖRÜŞLER MALİ DURUMUNUZ İLE RİSK VE GETİRİ TERCİHLERİNİZE UYGUN OLMAYABİLİR. BU NEDENLE, SADECE BURADA YER ALAN BİLGİLERE DAYANILARAK YATIRIM KARARI VERİLMESİ BEKLENTİLERİNİZE UYGUN SONUÇLAR DOĞURMAYABİLİR. *************
Free META Tag Analyzer Free Hit Counters
Sitemap Generator Link Değişimi *Valid HTML 4.01 Transitional